השם בעברית לנטוורקים הוא "רישות עסקי". מה זה? לפי ההגדרה שמצאתי בוויקיפדיה, זוהי גישה שיווקית העושה שימוש במפגשים חברתיים של אנשי עסקים ובעלי עסקים מרקעים שונים, למטרת יצירת רשתות חברתיות העשויות להוביל לשיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות.

אז מה אנחנו כעצמאים מרוויחים ממפגשים כאלה? הזדמנויות עסקיות – רעיונות חדשים לעסק, שיתופי פעולה – יוזמה עסקית חדשה בין שני בעלי עסקים או יותר, כאשר כל אחד תורם את חלקו, לפי המשאבים הזמינים והמיומנות המיוחדת שלו, וכתוצאה מכך כל הצדדים מרוויחים. יש עוד כמה תועלות לעצמאים ממפגשים כאלה, אולי לא סיפרו לכם עליהם.
ראשית, במפגשים האלה אתם "יוצאים מהקופסא". אתם פוגשים בעלי עסקים אחרים, הם חושבים אחרת, זה גורם לכם לפעמים להסתכל על הדברים מזווית שונה, חדשה. כך לפעמים מגיעים רעיונות עסקיים חדשים, כך אנו מגלים לפעמים פתרונות יצירתיים לבעיות שלא הצלחנו לפתור קודם לכן.

תועלת נוספת, מאוד חשובה לדעתי, זה מיינדסט חדש. מיינדסט להצלחה, שהחשיבות שלו להתפתחות העסק גבוהה, אבל בעלי עסקים רבים לא מתייחסים לזה בכלל. אני בתור יועצת פגשתי עמצאים מוכשרים, משכילים, מקצוענים ברמה מאוד גבוהה, בעלי כישרון רב ויכולות נהדרות, גם כאלה שמבינים לא רע בניהול העסק, וגם בשיווק. אבל עדיין, העסק שלהם לא "המריא גבוה". הם עדיין לא הצליחו לשבור את "תקרת הזכוכית". השאלה למה? יש סיבות מגוונות לחסמים האלה. הסיבה העיקרית שמפריעה להם להתפתח זה מיינדסט לא נכון, כל עוד לא נצליח לסגל לעצמנו מיינדסט להצלחה – ההצלחה שלנו מוגבלת מאוד, וגם נסיבתית.

לכל מי שרוצה לדעת את השיטות היעילות ביותר להגדיר בצורה מדויקת את הייחוד של העסק שלו, לבנות אסטרטגיה מתאימה וללמוד את יסודות כתיבה שיווקית מוצלחת, מוזמן להירשם לסדנה חד פעמית שאני מעבירה בעוד כמה ימים. זה הקישור להרשמה לסדנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *